Boek
Managementstick
Boeken over theorie & praktijk voor managers en ZZP'ers, op usb-stick en verpakt in een metalen geschenkdoosje met venster.
Wiebe de Jager - Affilitate marketing
Affiliate marketing is een vorm van online marketing die sterk in opkomst is. In dit boek wordt de ontwikkeling en toepassing van affiliate marketing besproken. Het is een toegankelijk geschreven gids voor zowel adverteerders als affiliates die zich bezig (gaan) houden met affiliate marketing.
Dit is het eerste Nederlandstalige boek over een vorm van online marketing die sterk in opkomst is. (NBD Biblion)
Klaas Koops - Innoveren kan beter
Bij innoveren gaat veel mis. Het zoeken naar een aanpak om innoveren te verbeteren is daarom van groot belang. In 'Innoveren kan beter' wordt een baanbrekende benadering gepresenteerd die het mogelijk maakt een optimale context voor innoveren te scheppen.
Steven de Groot - Schoonheid in organisaties
Nederlandse organisaties zijn lelijk. Er werken lelijke mensen, die met lelijke motieven, in lelijke gebouwen en met lelijke processen lelijke producten en diensten voortbrengen. Steven de Groot laat in 'Schoonheid in organisaties' zien hoe het anders kan.
Wim Aalbers - Verkoopkunst
Dit is geen leerboek maar een inspiratieboek, voor iedereen die iets met verkopen heeft. Het beschrijft wat topverkopers anders doen, om meer en vaker te scoren. Of het nu gaat om producten en diensten, of om ideeën en plannen. Verkoopkunst is overal. info online
In 33 hoofdstukken van elk enkele bladzijden reikt dit boek succesvolle en bewezen praktijkhandvatten aan. (NBD Biblion)
Lucien Engelen - Een heel klein boekje over Zorg 2.0
In dit boekje schetst Lucien Engelen de contouren van een nieuwe manier van denken over de zorg. De lezer wordt uitgenodigd om mee te denken over hoe web 2.0 de zorg verandert en hoe zorg 2.0 concepten ingepast kunnen worden in de belevingswereld van arts en zorgverlener.
De auteur heeft een vernieuwende visie op gezondheidszorg. (NBD Biblion)
Bonus ebooks
Ellen de Lange-Ros - De glazenwasser
Het valt niet mee om in de dagelijkse hectiek voldoende oog voor de klant te hebben. Veel organisaties zijn druk met interne issues. De glazenwasser zorgt voor heldere ramen, zodat ook jij scherp bent op wat er buiten je organisatie gebeurt.
Linda Spaanbroek - Meer klanten met minder moeite
Eerst zien, dan geloven! Dat was de reactie van Linda Spaanbroek van Infomarketeers toen ze iemand hoorde zeggen dat je met minder moeite meer klanten kunt krijgen. Inmiddels is ze er achter dat de technieken die hiervoor bestaan echt werken. Ze deel haar ervaring met de lezer.
«
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand