Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Bloed zweet en kogels
Bloed zweet en kogels door Hans Post
Acht misdaadverhalen waarin recherche en experts tot het uiterste moeten gaan om een spoor van de dader te vinden. »
 
 
 
 
 

Losse teugels, vaste hand
Losse teugels, vaste hand door Drs. Reijer R.J. De Bruijn
In 1839 raakt ds. O.G. Heldring op een van zijn wandeltochten over de Veluwe, verzeild in het verkommerde gehucht Hoenderloo. Hij zorgt er voor dat deze gemeens... »
 
 
 
 
 

Onderwijs en Pedagogiek vanuit Historisch Perspectief
Onderwijs en Pedagogiek vanuit Historisch Perspectief door Sarah Van Ruyskensvelde
 »
 
 
 
 
 

Bouwen aan jezelf
Bouwen aan jezelf door Margot Joris, Marieke van Belle & Wouter Sanderse
 »
 
 
 
 
 

Wijsgerige Pedagogiek Deel I
Wijsgerige Pedagogiek Deel I door Joris Vlieghe
 »
 
 
 
 
 

Wereldgericht onderwijs
Wereldgericht onderwijs door Gert Biesta
Onderwijs is niet alleen bedoeld om leerlingen toe te rusten met de kennis en vaardigheden die ze nodig hebben om zich staande te kunnen houden in de wereld. De... »
 
 
 
 
 

De omgevallen boekenkast
De omgevallen boekenkast door DaniëL. Mok c.s.
Het Fenomenologisch archief van Abraxas|Zuider-Amstelboeken is een dynamisch project en toegankelijk ter lering en de vermaak. De QR-code geeft de laatste updat... »
 
 
 
 
 

De terugkeer van het lesgeven
De terugkeer van het lesgeven door Gert Biesta
In het hedendaagse onderwijs lijkt de rol van leraren geminimaliseerd te zijn. Ze moeten een ‘coach’ zijn of een ‘lerende onder lerenden’ en leerlingen moeten v... »
 
 
 
 
 

Wijsgerige Pedagogiek Deel I
Wijsgerige Pedagogiek Deel I door Joris Vlieghe
 »
 
 
 
 
 

Het prachtige risico van onderwijs
Het prachtige risico van onderwijs door Gert Biesta
‘Een intellectuele kanonskogel’– Simon Verwer, leraar filosofie en Frans.‘Biesta breekt een lans voor de professionaliteit van leraren.’– Machiel Karels, Wij-le... »