Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Doorbraak!
Doorbraak! door Niels Aalberts
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederl... »
 
 
 
 
 

Calimeromarketing 2.0 in een eierdop
Calimeromarketing 2.0 in een eierdop door Karen Romme
voor ondernemers, freelancers en zzp'ers die geen boeken lezen.... »
 
 
 
 
 

Koop mij
Koop mij door M. Lindstrom
Anti-rookcampagnes zetten juist aan tot roken. Sex doesn't sell. Politici winnen stemmen met negatieve boodschappen. Product placement in films werkt zelden. Mi... »
 
 
 
 
 

Purple Cow
Purple Cow door Seth Godin
You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice.

What do Starbucks and JetBlue and KrispyKreme and Apple and DutchBoy and Kensington and Zespri and Hard Candy have that you don't? How do they continue to confound critics and achieve spectacular growth, leaving behind former tried-and true brands to gasp their last?

Face it, the checklist of tired 'P's marketers have used for decades to get their product noticed -Pricing, Promotion, Publicity, t »
 
 
 
 
 

Het meisje van de slijterij
Het meisje van de slijterij door Petra de Boevere
Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals die tot nu toe werd toegepast. Bij social media gaat het om relaties in plaats van transacties, om te durven delen zonder daar direct iets voor terug te verlangen. »
 
 
 
 
 

Digitaal is het nieuwe normaal
Digitaal is het nieuwe normaal door Peter Hinssen
Peter Hinssens uitdagend boek over de toekomst van onze digitale wereld Peter Hinssen is een van de internetpioniers in BelgiĆ« en Europa. Hij is een veelgevraag... »
 
 
 
 
 

Groundswell
Groundswell door Charlene Li & Josh Bernoff
Offering a strategy to winning in a world transformed by social technologiesblogs podcasts and social networking sites the authors have designed afourstep process for building these technologies into a business. »
 
 
 
 
 

De conversation manager
De conversation manager door Steven Van Belleghem
?<p>De voorbije jaren is het internet geĆ«volueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten comm... »
 
 
 
 
 

Gehaktballen met slagroom
Gehaktballen met slagroom door Seth Godin
'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.'
... »
 
 
 
 
 

Fanstrategie (e-book)
Fanstrategie (e-book) door Wil Michels
 »