Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Handboek Marketing 4.0 door Paul Postma Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.Het marketingvakgebied heeft zich met big data en soci... »
Funnel Hacking door Wietze W. De Vries Hoe je meer winst genereert dankzij het denken in salesprocessen, automatiseren van je marketing, gebruikmaken van gedragspsychologie en het modelleren van succ... »
Anatomie van de verleiding door Paul Postma Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassi... »
De bedrijfsnar door Frank Wouters Dit marketingboek is ongemeen populair bij ondernemers. Het was de eerste business novel in het Nederlandstalig gebied en kent nu zijn vijfde herdruk. Het boek ... »
De online marketingmachine door Bart van den Belt Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden, daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele... »
De kleine Facebookmarketing voor Dummies door Marvin Bos Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht ad... »