Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Verkopen als tweede beroep door Werner Hoenders Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan?Combineer het beste van beide werelden. Profileer jeze... »
Zinvol digitaliseren door Peter Snoeckx <p><strong>Hoe begrijp je je digitale klanten?
Hoe ontwikkel je een digitale strategie, vanaf nul en zonder voorkennis?
Welke Technologieën zijn er en... »
Retail. De digitale hysterie voorbij door Gino van Ossel <p>De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten ... »
Verkoper met L.O.C.K. - sleutel door Eric van Poucke Verkoopsopleidingen brengen diverse methodieken en technieken aan. Maar een verkoop is succesvol door de verkoper. Hij zet de methodiek in welke nodig is op het... »
De onsterfelijke onderneming door Fons van Dyck <p>De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onde... »
Meaningful marketing door Bart Lombaerts <p>74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft e... »
Handboek online marketing door Patrick Petersen Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op ... »
Merkdisruptie door Frank Haveman, Jeroen Cremer & Richard Otto Nog geen tien jaar geleden stond het merk BlackBerry op de 14e plaats van een lijstmet de 100 meest waardevolle merken ter wereld. Enkele jaren later was het va... »
LIVE! door B. Eventmarketing & D LIVE!
Bereik maximale impact met je evenement
Hoe zorg je ervoor dat een kostbaar evenement niet alleen leuk is, maar ook echt iets teweegbrengt? Waarom werkt ... »