Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Super Accountmanager door N.I.B. Provocateur Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers. De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e... »
Unfair advantage door Carole Lamarque <p><strong>Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan</strong></p> <p>Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen... »
Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven door Ton Borchert & Yoram Roemersma Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theorieën en modellen kunnen we het best gebru... »
De Podcastprofessor door Peter de Ruiter Podcasts staan aan het begin van een veelbelovende toekomst. In zijn boek <i>De Podcastprofessor</i> legt Peter de Ruiter zijn oor te luister bij luisteraars en... »
How to Research Trends Workbook door Els Dragt Have you ever wondered how you can research the future? Trend research is a powerful method to detect and recognise change at an early stage. This DIY guide has... »
Inkoop door Brigitte Faber-de Lange, Reinder Pieters & Stef Weijers - Behandelt de basistheorie van inkoop op toegankelijke wijze;- stelt samenwerken in de keten centraal;- met aansprekende praktijkvoorbeelden en cases.Goed inko... »
Handboek Contentstrategie (vierde druk) door Patrick Petersen Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om... »
Bloeiende online praktijk Lancering door Sandra Derksen Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek Bloeie... »