Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» »
 



Groundswell
Groundswell door Charlene Li & Josh Bernoff
Offering a strategy to winning in a world transformed by social technologiesblogs podcasts and social networking sites the authors have designed afourstep process for building these technologies into a business. »
 
 
 
 
 

De conversation manager
De conversation manager door Steven Van Belleghem
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communic... »
 
 
 
 
 

Gebruik je hersens
Gebruik je hersens door J.W. van den Brandhof
Uw brein is het meest complexe orgaan in het universum, en toch moet u het zonder handleiding stellen. Dit boek brengt daar verandering in. Gebruik je Hersens leert u praktische, breinvriendelijke technieken die u helpen omgaan met de overload aan informatie die wij dagelijks over ons heen krijgen. »
 
 
 
 
 

De kunst van overtuigen
De kunst van overtuigen door John Kotter & Lorne Whitehead
Nieuwe goede ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden vaak al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreige... »
 
 
 
 
 

150 Lifehackingtips
150 Lifehackingtips door Frank Meeuwsen, Martijn Aslander & Sanne Roemen
Lifehacking? Is dat inbreken in computers? Nee, hacken betekent het modelleren van je informatiegedrag naar eigen behoefte, of dat nu gaat om e-mail, je telefoo... »
 
 
 
 
 

Connect!
Connect! door Menno Lanting
MANAGEMENTBOEK VAN HET JAAR 2011!<br/><br/>LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en Hyves: miljoenen mensen zijn virtueel met elkaar verbonden.We leven in een open en onbegrensde wereld van samenwerking, creativiteit en communicatie. De macht over de markt verschuift van bedrijven naar deze sociale netwerken. »
 
 
 
 
 

Management & organisatie
Management & organisatie door D. Keunink & D.J. Eppink
Management en Organisatie omvat naast het theorieboek een werkboek een caseboek en een uitgebreide website. Het werkboek biedt de student een hulpmiddel om de theorie uit het tekstboek te verwerken door middel van samenvattingen oefenvragen en multiplechoicevragen. »
 
 
 
 
 

Doen!
Doen! door Ben Tiggelaar
VRAAG: Welke factoren beïnvloeden je gedrag bij persoonlijke veranderingen?<br/><br/>VRAAG: Hoe kun je samen met anderen eindelijk die verandering doorvoeren die je zo graag wilt?<br/><br/>VRAAG: Hoe kun je het succes van veranderpogingen in organisaties structureel vergroten?<br/><br/>Ben Tiggelaar geeft antwoord op deze en andere vragen over verandering en groei. »
 
 
 
 
 

The long tail
The long tail door Chris Anderson
Internet is onze businessmodellen aan het veranderen.
De onbeperkte (schap)ruimte zorgt ervoor dat het aanbod op het web ongekend rijk is en door de onafhankelijkheid van tijd en plaats voor iedereen beschikbaar. »
 
 
 
 
 

Starbucks
Starbucks door Joseph A. Michelli & Tota

<p>Van koffiezaak tot wereldsucces</p>
<p></p>
<p>Hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. »