Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



De lastige kleuter
De lastige kleuter door Betsy van de Grift
Al eerder publiceerde Betsy van de Grift over het kinderbrein: hoe het zich ontwikkelt en hoe jonge kinderen leren. De neurowetenschap geeft daar steeds meer in... »
 
 
 
 
 

Kleurmeditatie
Kleurmeditatie door Kees Veenman
 »
 
 
 
 
 

Mijn kind heeft autisme
Mijn kind heeft autisme door Peter Vermeulen & Steven Degrieck
Hét basisboek over kinderen en autisme Concrete antwoorden op de meest voorkomende vragen die ouders van kinderen met autisme zich stellen, met talrijke voorbe... »
 
 
 
 
 

Opgroeien in het hedendaagse gezin
Opgroeien in het hedendaagse gezin door Frank van der Horst, Lieneke Jooren & Maartje Luijk
Ontdek de meest recente wetenschappelijke bevindingen op het gebied van opvoeden en opgroeien in het hedendaagse gezin. De diversiteit van gezinsvorming en -sam... »
 
 
 
 
 

Opvoeden in de klas
Opvoeden in de klas door Herman Van den Broeck
Ga aan de slag met concrete vaardigheden om uw eigen aanpak te verrijken. Hoe kun je motiverend omgaan met leerlingen in de klas? Een vraag die voor leerkrachte... »
 
 
 
 
 

Onbegrensd Leren
Onbegrensd Leren door
 »
 
 
 
 
 

Gun kinderen hun eigen label
Gun kinderen hun eigen label door Liesbeth Hop
Met Gun kinderen hun eigen label schreef jeugd- en gezinscoach Liesbeth Hop een handleiding voor ouders van wie de kinderen ADHD, autisme of een ander label of ... »
 
 
 
 
 

Ouderschap in ontwikkeling
Ouderschap in ontwikkeling door Carolien Gravesteijn
Ouderschap is meer dan alleen opvoeden; het is een complex proces van continue interactie tussen ouder, kind en omgeving. In de huidige tijd wordt vanuit de omg... »
 
 
 
 
 

Samen schooluitval voorkomen
Samen schooluitval voorkomen door
 »
 
 
 
 
 

PED Talks
PED Talks door Marja Liefaard & Marlous Wessels
 »