Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Onweerstaanbaar ondernemen door Pedro van Helden Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmar... »
Dit is content marketing door Bart Lombaerts, Koen Denolf & Michel Libens <p><strong>Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen.
Met meer dan 200 cases en voorbeelden. ... »
Act Human door Jan Callebaut, Karel Demeester & Sarah Steenhaut <p><strong>'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'</strong></p> <p>Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons... »
Grey Ocean Strategie door Edgar Keehnen De vergrijzing zorgt voor een demografische ontwrichting. Als gevolg van deze drijvende kracht achter veranderingen neemt het marktpotentieel enorm toe. Alle be... »
Dit is content marketing door Bart Lombaerts, Koen Denolf & Michel Libens <p><strong>Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen.
Met meer dan 200 cases en voorbeelden. ... »
Act human door Jan Callebaut, Karel Demeester & Sarah Steenhaut <p><strong>'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'</strong></p> <p>Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons... »
Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis door Bart Daems De coronacrisis hakte er wereldwijd stevig in.Ondernemen en verkopen zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen.Hoe ga je in het "nieuwe normaal" om met klanten... »
Handboek Online Marketing 6 update door Patrick Petersen De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) is een modern en praktischmanagement- en studieboek. Het biedt de professional een theoret... »
Interviewen voor Marketing-Insights door Norbert B. Scholl Interviewen voor Marketing-Insights: handleiding voor het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalitatief onderzoek met face-to-face- en video-interviews. Ho... »
Interviewen voor Marketing-Insights door Norbert H. Scholl Interviewen voor Marketing-Insights: handleiding voor het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalitatief onderzoek met face-to-face- en video-interviews. Ho... »