Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Marketing in de nieuwe economie door Marco Kuijten Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets o... »
Wie stilstaat wordt opgegeten door Chris Lam Dit boek geeft je meer inzicht in de mogelijkheden van marketing in je bedrijf. Het is geschreven voor de ondernemer en het is direct toepasbaar in de praktijk.... »
Inclusieve communicatie door Hanan Challouki In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verb... »
Topgemerkt door Katlijn Voordeckers <p>Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor bedrijven zonder intern... »