Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Sales ABC door Rob Snoeijen Verkopen is niet voor iedereen een abc’tje. Sommige verkopers doen er zelfs jaren over om zich het vak eigen te maken. Spelenderwijs moet je het leren, net als ... »
Positioneren door Jaap van der Grinten & Rik Riezebos In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beel... »
Digital Marketing, van strategie tot praktijk door Paul Kramer Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Terwijl ee... »
Proactief verkopen met peper in je reet door Ingrid van Sloun Ingrid van Sloun is ondernemer in hart en nieren. En met peper in de reet! Ze is geboren in Born (born in Born) boven de toonbank van de toenmalige drogisterij ... »
Marketing in beweging door Leen Lagasse Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer
marketing. Het handboek presenteert... »
Let's go social door Sofie Smolders Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbi... »
Marketing door Katheline de Lembre Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategi... »