Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» »
 



Werk vind je met social media
Werk vind je met social media door Aaltje Vincent
<h2>Herziene druk van sollicitatiegoeroe en bestsellerauteur, Aaltje Vincent</h2><p>Voor het vinden van een (nieuwe) baan zijn social media onmisbaar. Bestselle... »
 
 
 
 
 

Niet echt de baas
Niet echt de baas door Patries Quant
In elke organisatie werken mensen die leidinggeven, maar geen macht hebben - althans geen formele macht. Denk maar aan projectleiders, teamleiders, coƶrdinatore... »
 
 
 
 
 

Leren van of door rapporten
Leren van of door rapporten door Hans Vermaak, Marije Huiting & Mark van Twist
 »
 
 
 
 
 

Goed werk
Goed werk door Cynthia Schultz
 »
 
 
 
 
 

De lerende professional
De lerende professional door V. Ranty
Veel afgestudeerden die hun eerste baan ingaan, ervaren de begintijd als heftig. Waarom? Omdat er heel veel bij komt kijken als je zelfstandig en zelfsturend gaat werken als professional: zelf taken uitvoeren en beslissingen nemen in een officiĆ«le werksetting, je waarmaken en prestaties laten zien. »
 
 
 
 
 

Vliegwiel of een blijvende spagaat?
Vliegwiel of een blijvende spagaat? door Mario Kieft
Ondernemen in de publieke sector roept om innovaties.
De traditionele instellingen op het gebied van wonen, welzijn en zorg moeten zich omvormen tot maatschappe... »
 
 
 
 
 

Als de projectmanager gaat communiceren
Als de projectmanager gaat communiceren door Nicoline Mulder
Een Praktische Leidraad... »
 
 
 
 
 

Positioneren
Positioneren door Jaap van der Grinten & Rik Riezebos
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is... »
 
 
 
 
 

Presenteren 3.0
Presenteren 3.0 door Gijs Tenthof
Presenteren 3.0 is een praktische aanpak om interactief te presenteren, bedoeld voor zakelijke professionals die meer uit hun presentatie willen halen.<br/><br/... »
 
 
 
 
 

Het nieuwe winkelen
Het nieuwe winkelen door Cor Molenaar
Het gedrag van consumenten verandert voortdurend. Door de toename van het aantal tweeverdieners, ouderen en nieuwe Nederlanders neemt de vraag naar bepaalde pro... »