Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Organisatie en arbeidsmarkt door J.M.M. Zwegers De arbeidsmarkt is voortdurend in beweging. Andere opvattingen over werk en inkomen veranderingen in het gedrag van aanbieders en vragers en wijzigingen in de i... »
Assessment doen - nieuwe editie door Bas Kok & Ferry de Jongh <p>Veel mensen zien op tegen een assessment of psychologisch onderzoek. Niet helemaal onlogisch, want er hangt vaak veel van af. Maar met een goede voorbereidin... »
Wie werkt waar in de reclame door Onbekend In deze uitgave van Wie Werkt Waar in de Reclame wordt een zo volledig mogelijk overzicht verschaft van alle mensen de werkzaam zijn in de bureauwereld met verm... »
Basisboek marketingcommunicatie door E. de Berg Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Wordt er voor reclame of sponsoring gekozen? Welke media passen daarbij? Gaat de voorkeur uit naar... »
Lean Thinking door D.T. Jones & J.P. Womack This classic management book aims to show how the practice of lean thinking can improve companies and economic activities, doubling productivity and sales while... »