Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



SEO-R2 – Schaal voor Emotionele Ontwikkeling van mensen met een verstandelijke beperking – Revised2
SEO-R2 – Schaal voor Emotionele Ontwikkeling van mensen met een verstandelijke beperking – Revised2 door
<p>Emotionele ontwikkeling is een sleutelbegrip in de beeldvorming, assessment en ondersteuning van mensen met een verstandelijke beperking. Anton Došen ontwikk... »
 
 
 
 
 

Autisme anders bekijken
Autisme anders bekijken door Suzanne Rouwhorst
<p>Er zijn net zo veel vormen van autisme als kleuren in het spectrum. Wat bij het ene kind ontspannend werkt, zorgt voor stress bij een ander kind. Autisme and... »
 
 
 
 
 

Handelingsgerichte diagnostiek in de Jeugdzorg en de JGGZ
Handelingsgerichte diagnostiek in de Jeugdzorg en de JGGZ door Arga Kramer, Nina Draaisma & Noëlle Pameijer
“Wat heeft dít kind met déze ouders, in déze school en in déze context nu nodig om déze gewenste situatie te bereiken?”. Handelingsgerichte Diagnostiek (HGD) bi... »
 
 
 
 
 

Affect Coaches
Affect Coaches door Paula Dr. Zeestraten-Bartholomeus
 »
 
 
 
 
 

Affect Coaches
Affect Coaches door Paula Dr. Zeestraten-Bartholomeus
 »
 
 
 
 
 

ReAttach Affect Coaches
ReAttach Affect Coaches door Paula Dr. Zeestraten-Bartholomeus
 »
 
 
 
 
 

Het samenwerkingsspel
Het samenwerkingsspel door Tina van Wouw
Ontdek de diepgang van samenwerken met het 'Samenwerkingsspel'.Dit kaartspel, geïnspireerd door rollenspellen, nodigt professionals uit om hun rol en belangen i... »
 
 
 
 
 

Kiezen tussen Kwaden
Kiezen tussen Kwaden door Karine Zuidgeest & Nina Draaisma
 »
 
 
 
 
 

Groepsdynamisch begeleiden
Groepsdynamisch begeleiden door Chris De Rijdt & Chris van Dam
 »
 
 
 
 
 

Dialoogkaarten inclusief onderwijs
Dialoogkaarten inclusief onderwijs door Ariane Van Dijk, Hanne Touw & Sofie Sergeant
<p>De ‘<strong>Dialoogkaarten inclusief onderwijs</strong>’ zijn ontstaan naar aanleiding van gesprekken over <strong>inclusie</strong> in het Nederlandse werkv... »