Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Strategisch verbinden door Peter Op De Beeck Hoe zorg je ervoor dat mensen zich goed voelen op hun werkplek? Op welke manier leer je hen samenwerken over afdelingsgrenzen heen, met begrip voor elkaar? Waar... »
Toeval is geen goede strategie door Clayton M. Christensen, David S. Duncan & Karen Dillon In ‘Toeval is geen goede strategie’ laat Clayton Christensen je zien dat je innovatie niet langer van toeval en geluk kunt laten afhangen.<br/><br/>Veel organis... »
Neuromarketing door Adriaan Polderman, Eric van Arendonk & Karel Smit Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtb... »
Antwoordenboek Belonen door D.M.L. de Swart Het Antwoordenboek Belonen geeft antwoord op de meestgestelde vragen van werknemers over hun salarisstrook. Het boek is niet alleen gericht op de werknemer die ... »
Aan tevreden klanten heb je niets door Andre Troost Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hu... »
Verschuivingen in de wereldorde door Ray Dalio Ray Dalio, auteur van de bestseller Principes, analyseert al jarenlang economische en politieke verhoudingen voor zijn succesvolle investeringsbedrijf Bridgewat... »
De consument bestaat niet door René Romer Veel Europese consumenten van Aziatische, Afrikaanse of Latino-afkomst zoeken herkenning in mainstream marketing- en communicatieplatforms. Zij willen geen marg... »