Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» »
 



Strategisch verbinden
Strategisch verbinden door Peter Op De Beeck
Hoe zorg je ervoor dat mensen zich goed voelen op hun werkplek? Op welke manier leer je hen samenwerken over afdelingsgrenzen heen, met begrip voor elkaar? Waar... »
 
 
 
 
 

10 tips voor slimme sturing (voorpublicatie)
10 tips voor slimme sturing (voorpublicatie) door C. Van Leenders
 »
 
 
 
 
 

Toeval is geen goede strategie
Toeval is geen goede strategie door Clayton M. Christensen, David S. Duncan & Karen Dillon
In ‘Toeval is geen goede strategie’ laat Clayton Christensen je zien dat je innovatie niet langer van toeval en geluk kunt laten afhangen.<br/><br/>Veel organis... »
 
 
 
 
 

Neuromarketing
Neuromarketing door Adriaan Polderman, Eric van Arendonk & Karel Smit
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtb... »
 
 
 
 
 

Antwoordenboek Belonen
Antwoordenboek Belonen door D.M.L. de Swart
Het Antwoordenboek Belonen geeft antwoord op de meestgestelde vragen van werknemers over hun salarisstrook. Het boek is niet alleen gericht op de werknemer die ... »
 
 
 
 
 

Aan tevreden klanten heb je niets
Aan tevreden klanten heb je niets door Andre Troost
Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hu... »
 
 
 
 
 

Verschuivingen in de wereldorde
Verschuivingen in de wereldorde door Ray Dalio
Ray Dalio, auteur van de bestseller Principes, analyseert al jarenlang economische en politieke verhoudingen voor zijn succesvolle investeringsbedrijf Bridgewat... »
 
 
 
 
 

De cirkels van succesvolle KMO's
De cirkels van succesvolle KMO's door Luc Ardies
 »
 
 
 
 
 

De consument bestaat niet
De consument bestaat niet door René Romer
Veel Europese consumenten van Aziatische, Afrikaanse of Latino-afkomst zoeken herkenning in mainstream marketing- en communicatieplatforms. Zij willen geen marg... »