Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



2
2 door Erik Billiaert & R. Grysolle
LVS-CSBO leerlingvolgsysteem... »
 
 
 
 
 

Inclusief onderwijs als innovatieproces
Inclusief onderwijs als innovatieproces door Vlor-Vlaamse onderwijsraad
Dit boek gaat kritisch na hoe scholen concreet vonngeven aan inclusief onderwijs als onderwijsvernieuwing. Telkens wordt gekeken naar factoren als wat voor scho... »
 
 
 
 
 

Stappenplan zorgverbreding
Stappenplan zorgverbreding door
... »
 
 
 
 
 

Studenten leren niet, zij studeren
Studenten leren niet, zij studeren door P.J. Janssen
Dit boek reflecteert over recente en klassieke onderwijsproblemen de invoering van competenties en de al ruim een halve eeuw bestaande eerstejaars hecatombe. He... »
 
 
 
 
 

Bouwstenen voor intercultureel onderwijs
Bouwstenen voor intercultureel onderwijs door R. Boonen
... »
 
 
 
 
 

De school, de lach en de lagg
De school, de lach en de lagg door C. Dietvorst & P. Mahieu
Onderwijs ie een ernstige aangelegenheid. Juist daarom is er nood aan meer humor in dat onderwijs. Dit boek bestaat uit een mix van essays wetenschappelijke bij... »
 
 
 
 
 

Soms, vaak, misschien
Soms, vaak, misschien door F. van Dinter
Al te vaak wordt preventie in onderwijs herleid tot het inspelen op problemen die zich reeds stellen. De lijst met mogelijke problemen is quasi eindeloos. Het m... »
 
 
 
 
 

Werken in de vrije ruimte
Werken in de vrije ruimte door
September 2004 wordt de nieuwe lessentabel voor de derde graad Algemeen Secundair Onderwijs van toepassing. Deze lessentabel bevat een uitgebreider complementai... »
 
 
 
 
 

Leerlingen actief kwalificeren
Leerlingen actief kwalificeren door H. van den Brand
Het project Leerlingen actief kwalificeren richt zich op de eisen die gesteld worden in de wereld van de arbeid het bedrijfsleven in de breedste zin van het woo... »