Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» »
 



AI versterkte coaching
AI versterkte coaching door Dirk Verhoeven
 »
 
 
 
 
 

Gemeentewet tekstuitgave
Gemeentewet tekstuitgave door Nvt
De volledige tekst van de Gemeentewet, zoals die luidt per I januari 2007. Met deze uitgave beschikt u over de actuele tekst van de wet. De wetsartikelen zijn v... »
 
 
 
 
 

Interetnische spanningen
Interetnische spanningen door Rob Witte
voorkomen, handelen, communiceren... »
 
 
 
 
 

Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Kwaliteitsmanagement in de praktijk door Ben van Schijndel, Kees de Vaal & Ouke Pijl
 »
 
 
 
 
 

The dirty tricks of negotiating
The dirty tricks of negotiating door George van Houtem
 »
 
 
 
 
 

Coachen met collega's
Coachen met collega's door Erik De Haan & Yvonne Burger
Het vak coaching doet modieus aan maar heeft al een lange geschiedenis. Uit de klassieke wereld zijn ons prachtige coachinggesprekken overgeleverd, onder meer i... »
 
 
 
 
 

Brand change
Brand change door Thierry Cattoir
<p>Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maat... »
 
 
 
 
 

HRagenda 2018: van agile CAO tot zwerm
HRagenda 2018: van agile CAO tot zwerm door Emke Daniëls & Rachelle Wagner
Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van HR en hoe vertaal je die op een praktische manier naar de werkvloer? Als HR-professional wil je daar ... »
 
 
 
 
 

Marketing
Marketing door H. Eeckhout
Marketing: een kennismaking onderscheidt zich van de vele bestaande marketinghandboeken. Het is een beknopte inleiding tot het vak, een overzicht van de evoluti... »
 
 
 
 
 

Online brand identity
Online brand identity door Joris Merks-Benjaminsen
FUTURE READYFive to ten years from now the majority of all advertising, including TV, radio, print, and outdoor advertising, will be bought through digital auto... »