Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» »
 



Het zakboek voor het begeleiden van startende leraren en zij-instromers
Het zakboek voor het begeleiden van startende leraren en zij-instromers door Karin Wessel
In dit boek geeft Karin Wessel jou als begeleider en/of coach handvatten die je tijdens de inductiefase van startende leraren en zij-instromers kunt gebruiken. ... »
 
 
 
 
 

De liefdevolle revolutie van Anton Došen
De liefdevolle revolutie van Anton Došen door
<p>De bevordering van de geestelijke gezondheid van personen met een verstandelijke beperking was het levenswerk van Ante (Anton) Došen. Als psychiater, als wet... »
 
 
 
 
 

Dans!
Dans! door Anouk van Nunen, Danielle Bouwmeester & Etje Heijdanus-de Boer
<p> Leerlingen in het basisonderwijs dansen graag. Dans sluit aan bij hun natuurlijke creativiteit, fantasie en bewegingsdrang. Door te dansen zetten ze hun lic... »
 
 
 
 
 

Handboek professionele schoolcultuur
Handboek professionele schoolcultuur door Henk Galenkamp & Jeanette Schut
Dit handboek gaat over de cultuur van onderwijsorganisaties. Cultuur is grotendeels onbewust, maar zeer nadrukkelijk in de school aanwezig. Ingesleten gewoonten... »
 
 
 
 
 

Pedagogische tact
Pedagogische tact door Geert Bors & Luc Stevens
 »
 
 
 
 
 

Boom LVS RW CR: Basisset
Boom LVS RW CR: Basisset door Anneke Noteboom & Lisette Neijzen-Steenbakkers
 »
 
 
 
 
 

Bouwen aan motiverende leeromgevingen
Bouwen aan motiverende leeromgevingen door Petra Poelmans
 »
 
 
 
 
 

Nog wat geleerd vandaag?
Nog wat geleerd vandaag? door Maarten Huygen
WAT LEREN WE VAN ONDERWIJSVERNIEUWINGEN VAN VROEGER?Instructie en kennisoverdracht raakten uit de mode, eerst in de VS, veel later elders en uiteindelijk ook in... »
 
 
 
 
 

Regisseer je klas
Regisseer je klas door Elke Struyf & Gilberte Verbeeck
<P>Dit boek is ontstaan uit lectuur en praktijk. We ambiëren om (toekomstige) leraren noodzakelijke kennis aan te reiken om effectieve klasmanagementvaardighede... »