Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



De man in de arena
De man in de arena door Dieter Penninckx
<P>‘Eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat, zijn gezicht besmeurd met stof, zweet en bloed; (…) die fouten maakt en keer op keer tekortschi... »
 
 
 
 
 

Wat ze je op het werk niet vertellen
Wat ze je op het werk niet vertellen door Gitte Dockx & Tom Goossens
 »
 
 
 
 
 

Zo organiseer je een event
Zo organiseer je een event door Marco Gerritsma & Roel Grit
•Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;•biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisato... »
 
 
 
 
 

Managementvaardigheden
Managementvaardigheden door Fons Koopmans & Suzan Bosch
-Managementvaardigheden die essentieel zijn voor het veranderende werkveld;-veel oefeningen en opdrachten, waarmee de praktisch toepasbare theorie concreet kan ... »
 
 
 
 
 

Ondernemingsstrategie
Ondernemingsstrategie door Aswin van Ooijen, Eric Dooms & Sytse Douma
•Compleet overzicht van wat een ondernemingsstrategie is en hoe die te bepalen;•praktische uitwerking met een groot aantal Nederlandse praktijkvoorbeelden;•aand... »
 
 
 
 
 

Internationaal Ondernemen
Internationaal Ondernemen door Maud Hendrickx & Rhada Jethu-Ramsoedh
•Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen;•aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internatio... »
 
 
 
 
 

Basisboek Facility Management
Basisboek Facility Management door Bernhard Drion & Hester van Sprang
-Tot stand gekomen in samenwerking met docenten aan facilitymanagement-opleidingen;-introduceert het facilitaire vakgebied met sprekende voorbeelden uit de prak... »
 
 
 
 
 

Informatiemanagement
Informatiemanagement door Roel Grit
•Breed overzicht van het vakgebied informatietechnologie en informatiemanagement; •gestructureerd plan en instrumenten voor het aanpakken van IT-projecten; •uit... »
 
 
 
 
 

Klant-DNA
Klant-DNA door Martijn Stuiver & Peter Koning,
Klant-DNA staat boordevol praktische tips en handvatten om een klantgerichte cultuur in organisaties continu te verbeteren Klantgericht werken is voor organisat... »
 
 
 
 
 

Betekenis & bullshit
Betekenis & bullshit door Stephan Ummelen
<p>Veel bedrijven streven er niet langer naar zoveel mogelijk geld te verdienen. Stuk voor stuk claimen ze gedreven te worden door een maatschappelijke missie. ... »