Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Administratie voor Bachelors en Masters
Administratie voor Bachelors en Masters door Albert van den Bosch & Antoon van Aken
Het vak bedrijfsadministratie is volop in beweging. Dit komt vooral door de voortdurende digitalisering, die in de afgelopen decennia grote gevolgen heeft gehad... »
 
 
 
 
 

Loonheffingen voor PDL-VPS
Loonheffingen voor PDL-VPS door D.R. in 'T. Veld
Dit studieboek richt zich op het examen Loonheffingen 1 van het<br/>Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL). Tevens is in dit studieboek<br/>de aanvullende stud... »
 
 
 
 
 

De kern van knechel
De kern van knechel door Brenda Westra & Danielle de Groot
Dit boek behandelt de kern van het standaardwerk 'Auditing, Assurance & Risk' van Robert Knechel, derde druk. Die kern bestaat vooral uit de modellen en technie... »
 
 
 
 
 

ERP en business management
ERP en business management door J.P.M. van der Hoeven
toegelicht met Microsoft Dynamics NAV. Serie Beheersen van bedrijfsprocessen.... »
 
 
 
 
 

De Flex-bv
De Flex-bv door Andor T. Valkenburg, Erwin Bakker & Marijke P.M. Martens
Met ingang van 1 oktober 2012 kennen we een geheel nieuw bv-recht. Dit nieuwe recht is zowel relevant voor nieuwe bv's als voor bestaande bv's. In deze uitgave ... »
 
 
 
 
 

KPMG jaarboek
KPMG jaarboek door Coen Arnold, Kees Bergwerff & Ronald de Feijter
 »
 
 
 
 
 

Checklist jaarrekening 2011 voor grote en middelgrote rechtspersonen op basis van wetgeving en rj-richtlijnen
Checklist jaarrekening 2011 voor grote en middelgrote rechtspersonen op basis van wetgeving en rj-richtlijnen door Young Accountants & Ernst
Checklist Jaarrekening 2011 Voor Grote En Middelgrote Rechtspersonen Op Basis Van Wetgeving En RJ-Richtlijnen... »
 
 
 
 
 

Hebben ze al betaald?
Hebben ze al betaald? door Marcel Wiedenbrugge
Op tijd betaald worden is belangrijk, maar tegelijkertijd de klantrelatie goed houden is wellicht nog veel belangrijker. Dit boek laat zien hoe professionals in... »