Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Beeldcultuur
Beeldcultuur door H. Van (red) Driel, Hans van Driel & Peter Bosma
Onmiskenbaar leven we in een beeldcultuur, in een samenleving waarin verschillende beeldende media functioneren naast de vertrouwde media als radio, boek en kra... »
 
 
 
 
 

De media-explosie
De media-explosie door Kees van Wijk
Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie.<br/>Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal,<br/>maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk.<br/>Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends<br/>en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste<br/>trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media<br/>zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en<br/>woordvoerders om met politieke »
 
 
 
 
 

Nieuws, beleid en criminaliteit
Nieuws, beleid en criminaliteit door B. van Gestel
Mediaberichten zouden in sterke mate het optreden van criminaliteits-bestrijders be loeden, dat is althans wat politici en opinieleiders vaak beweren. Maar is d... »
 
 
 
 
 

Mediapsychologie
Mediapsychologie door StudentsOnly
In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen.

Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. »
 
 
 
 
 

Creatief schrijven
Creatief schrijven door K. Witteveen
Hoe kom ik op frisse idee voor een tekst? Hoe schrijf ik een boeiend interview of artikel? Op welke manier overtuig ik mijn lezers? In Creatief schrijven vind j... »
 
 
 
 
 

Content And Media Factors in Advertising
Content And Media Factors in Advertising door
This book contains a fine selection of scientific research about advertising.Based on solid empirical research each contribution deals with importanttopics that... »
 
 
 
 
 

Populisme
Populisme door Jan Blommaert
Populisme... »
 
 
 
 
 

Over klefheid en lafheid
Over klefheid en lafheid door B. Peper
Het Katholiek Instituut voor Massamedia is een platform voor overleg tussen mensen uit de praktijk van de journalistiek en uit de wetenschap van de massacommuni... »
 
 
 
 
 

Help! De pers belt!
Help! De pers belt! door Silvia Simons
een praktische handleiding voor het omgaan met journalisten... »
 
 
 
 
 

Verkoopkunst
Verkoopkunst door Wim Aalbers
Dit is geen leerboek maar een inspiratieboek voor iedereen die iets met verkopen heeft. Het beschrijft wat topverkopers anders doen om meer en vaker te scoren. Of het nu gaat om producten en diensten of om ideen en plannen. Verkoopkunst is overal. »