Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Basisboek data driven marketing door Danny Oosterveer - Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;- behandelt alle facetten van data driven marketing;- aandacht voor online én offline market... »
Strategisch brand design door R. Stavorinus •Het eerste en enige boek dat aandacht besteedt aan design vanuit een merk- en marketingperspectief;•koppelt basiskennis op het gebied van marketing aan het pro... »
Relatie Renaissance door Stef Verbeeck Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale... »
Onderhandelen, Kunst en Kunde door Piet Aarts Onderhandelen is zowel een kunde met harde regels als een kunst met zachte vaardigheden. Met een creatieve collaboratieve aanpak zijn mooie resultaten te behale... »
Trendsurfing door Bert Van Tilborgh <P>Historicus, trendwatcher, futuroloog en eigenaar van Futureproved Trendwatchers Bert Van Thilborgh gidst je in zijn eerste boek doorheen de veranderingsproce... »
They Ask, You Answer door Danielle Navas-Brandt Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moe... »
De 7 magische woorden door Nicol Tadema DE 7 MAGISCHE WOORDEN Waarmee jij als tekstschrijver of marketeer jouw resultaten beïnvloedt.... »
De 7 magische woorden door Nicol Tadema Wat als jij alledaagse woorden kan inzetten om jouw resultaten te beïnvloeden?Uit analyse van honderden teksten ontdekte auteur Nicol Tadema dat er 7 Nederlands... »