Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



2 Second Lean
2 Second Lean door Paul A. Akers
 »
 
 
 
 
 

Bedrijfsdoelen verduurzamen
Bedrijfsdoelen verduurzamen door Hugo von Meijenfeldt
De meeste Nederlandse ondernemingen zijn gemotiveerd om hun bedrijfsdoelen te verduurzamen. Daarmee verzekeren ze hun continuïteit, risicoanalyse en integriteit... »
 
 
 
 
 

Groeien als Kool
Groeien als Kool door Jordy Kool
<em>Groeien als Kool</em> is het verhaal van topmanager, investeerder, toezichthouder en businesscoach Jordy Kool. Op het eerste gezicht lijkt het misschien een... »
 
 
 
 
 

Krachtvoer voor Ondernemers Deel 2
Krachtvoer voor Ondernemers Deel 2 door Jan Frens
 »
 
 
 
 
 

Management
Management door I. ir. Martens
 »
 
 
 
 
 

De comfort-transitie
De comfort-transitie door Elmas Duduk & Peter de Roode
<p>Als organisaties en medewerkers blijven doen wat ze altijd deden, worden zij op den duur irrelevant. Werken vanuit je comfortzone is daar een van de grootste... »
 
 
 
 
 

NILS
NILS door Barry van Beem & Gerben Nijmeijer
<p>Het vinden van jouw unieke formule. Dat is misschien wel de grootste uitdaging waarmee je als ondernemer wordt geconfronteerd. Datgene waarmee jij je ondersc... »
 
 
 
 
 

Descriptief en predictief analyseren van tijdreeksen in de bedrijfskunde
Descriptief en predictief analyseren van tijdreeksen in de bedrijfskunde door Jacques Van der Elst
Tijdreeksanalyse is een statistische techniek die in de bedrijfskunde wordt gebruikt om tijdreeksgegevens van bedrijfsactiviteiten te beschrijven, te ontleden e... »
 
 
 
 
 

De wereld is rond
De wereld is rond door Jo Caudron
<P>Al meer dan twintig jaar veranderen sectoren onder impuls van digitale disruptie. Banken, retailers, de media, taxibedrijven en zovele andere organisaties er... »
 
 
 
 
 

Volgende keer beter!
Volgende keer beter! door Manja Bomhoff & Yvonne van der Vlugt
Een klacht is gratis advies voor je organisatie. Toch lijken we dat advies niet echt aan te willen nemen: als organisatie leren van klachten en je dienstverleni... »