Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Dit is kunstmatige intelligentie
Dit is kunstmatige intelligentie door Belle de Veer, Simon Koolstra & Tijmen Veltman
Hoe werken zelfrijdende auto’s? Kunnen robots een bedreiging vormen voor de mensheid? Wat is de rol van de Cloud? En – om mee te beginnen – wat bedoelen we als ... »
 
 
 
 
 

Impact door Innovatie
Impact door Innovatie door Annelies Huisingh
<p>Als manager ben je vaak vooral druk met vandaag. Maar je weet: 'morgen' verdient ook aandacht. Je wilt vernieuwen, je moet vernieuwen, maar je blijft hangen ... »
 
 
 
 
 

De strategie van de kreeft
De strategie van de kreeft door Dorien van Der Heijden, Sven Turnhout & Yousri Mandour
<p>Realiseren van echte vernieuwing, een uitdaging waar veel organisaties mee worstelen. De weg van droom naar daad blijkt vaak lastig. Waarom blijft het bijna ... »
 
 
 
 
 

De ziel van taal
De ziel van taal door Klaas Ijkema
Klaas IJkema heeft dit boek geschreven omdat hij gefascineerd is door taal. Iets heel eenvoudigs als de kortstondige ontmoeting tussen twee mensen lijkt oppervl... »
 
 
 
 
 

Hoop als kunst van verantwoord leiderschap
Hoop als kunst van verantwoord leiderschap door Patrick Nullens
‘Hoop’ is een belangrijke motiverende kracht. Daarom zetten leiders het strategisch in, gepast en ongepast. Kunnen we iets met ‘hoop’ of is het een sloganwoord ... »
 
 
 
 
 

Handboek Recruitment & Employer Branding
Handboek Recruitment & Employer Branding door Gusta Timmermans
Hoe maak je een recruitmentstrategie? Wat zijn de voor- en nadelen van outsourcing?Een wirwar aan tools en innovatie, hoe kies je de juiste?Wat is het belang va... »
 
 
 
 
 

Verandergedrag
Verandergedrag door Thijs Leenman
Hoe kan je als manager of veranderaar gedragsverandering stimuleren? Dat is in de praktijk knap ingewikkeld. We richten ons vaak op het schrijven van de beste p... »
 
 
 
 
 

Customer delight in vijf stappen
Customer delight in vijf stappen door Jean-Pierre Thomassen
Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn.Immers, een tevreden klant is vaak een onversch... »
 
 
 
 
 

Balanced Management
Balanced Management door Jac Cuypers
<b>Bestaat er zoiets als een wetenschappelijke manier van ondernemen en management?</b>Fysica, biologie, chemie, geneeskunde, geschiedenis, antropologie en ande... »
 
 
 
 
 

Ethiek: emoties & argumenten
Ethiek: emoties & argumenten door Rob van Es
Dit boek wijst je de weg tot professionele morele besluiten.Hoe neem je als beleidsbepaler een moreel verantwoord besluit? En welke kennis, inzichten en vaardig... »