Boek
Wie naar trends kijkt constateert dat trends elkaar in een steeds sneller tempo opvolgen en dat er oneindig veel verschillende trends zijn. Wie trends ziet, weet dat sommige trends heel langzaam maar ingrijpend ons leven veranderen en weet ook wat de gevolgen van ontwikkelingen voor de toekomst zijn. In ZIEN -- Trends van vandaag, markten van morgen geeft Hilde Roothart een beeld van de manier waarop de maatschappij en de consument veranderen. Daarnaast geeft zij aan op welke manier bedrijven en organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen en trends. In ZIEN wordt duidelijk wat de richting is die we opgaan en worden de keuzes die we voor de toekomst moeten maken zichtbaar. Wie dit boek heeft gelezen kan ophouden met het kijken naar trends en beginnen met het creĆ«ren van zijn eigen toekomst.Hilde Roothart (1966) studeerde modevormgeving aan de Utrechtse Hogeschool voor de Kunsten. In 1996 richtte ze het adviesbureau Trendslator op, dat zich richt op de vertaling van trends naar strategieĆ«n en concepten, markten en merken. Ze publiceerde over trends in Eye, NieuwsTribune, NRC Handelsblad, TextielVisie en Tijdschrift voor Marketing. Roothart schreef eerder samen met Wim van der Pol Van trends naar brands. Daarnaast is ze bekend als spreker op congressen en seminars.' «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.