Boek
De nieuwe ISOnorm brengt nogal wat veranderingen met zich mee. Organisaties die volgens ISO werken zullen zich binnen drie jaar volledig moeten richten naar de nieuwe norm. Zo wordt klanttevredenheid maatstaf krijgt de menselijke factor specifieke aandacht en wordt er meer dan voorheen gekeken naar het proces dan naar het product. In de eerste hoofdstukken gaat de auteur in korte overzichtelijke paragrafen in op de inhoudelijke kant van de norm. De nieuwe ISOnorm brengt nogal wat veranderingen met zich mee. Organisaties die volgens ISO werken zullen zich binnen drie jaar volledig moeten richten naar de nieuwe norm. Zo wordt klanttevredenheid maatstaf krijgt de menselijke factor specifieke aandacht en wordt er meer dan voorheen gekeken naar het proces dan naar het product. In de eerste hoofdstukken gaat de auteur in korte overzichtelijke paragrafen in op de inhoudelijke kant van de norm. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.