Boek
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Bij werken in de retail draait het vooral om logistieke werkzaamheden en verkoopactiviteiten. Om dat goed te kunnen doen is vakkennis nodig. Bijvoorbeeld over de bedrijfskolom, verkoopsystemen, de beroepshouding en veilig en gezond werken. Daarnaast wordt ingegaan op duurzaamheid en het deelnemen aan een werkoverleg. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.