Boek
Een warm en gastvrij welkom, genieten, je ergens thuis voelen Een bezoek aan een hotel, een café, een restaurant of een etentje thuis: het moet een onvergetelijke belevenis zijn voor de gast. Een goede gastvrouw of gastheer geniet van haar of zijn rol en zorgt ervoor dat alles naar wens verloopt, zodat een gast graag weer terugkomt. Maar wat komt er nu allemaal kijken bij gastvrijheid? In Welkom! Gastvrijheid, de sleutel tot succes beschrijven Magda Berman en Jeannine Sok alles wat te maken heeft met zakelijke en culinaire etiquette, de top 10 van gastvrijheid, de gastvrijheidformule, gastenpsychologie, grenzen aan gastvrijheid, leidinggeven, training on the job en tips hoe het niet moet. Met adviezen van onder anderen Thérèse Boer, Didi Whitlau, Roberto Payer, Edwin Raben, Hajé de Jager, Ben Francooy, John Beeren en Ton Ververs. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.