Boek
Klantgerichtheid klanttevredenheid klantentrouw klantenwaarde... de klant als een van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming wordt meer en meer erkend. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk maar is een moeizaam proces.Klantgerichtheid klanttevredenheid klantentrouw klantenwaarde... de klant als een van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming wordt meer en meer erkend. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk maar is een moeizaam proces. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.