Boek
kloteklant, m. (-en), 1, persoon die door een koop- of ambachtsman benadeeld of in de maling wordt genomen of aan het lijntje wordt gehouden: ik voel mij bij dat bedrijf een echte ~; -2. ~en, geuzennaam voor die groep personen die het boksen tegen de muren van het bedrijfsleven zat zijn en in opstand komen om niet als ~ behandeld te worden.
In dit audio-uur krijgt u de ingrediënten aangereikt voor een commerciële strategie die leidt tot klantbehoud. Geen checklists, modelletjes of tips & trucs, wel de laatste trends en een concreet kader voor het ontwikkelen van een visie om klanten te behouden. Antwoorden op vragen als: Waarom lopen klanten weg? Waarom worden klanten boos, maar klagen ze niet? Waarom zijn zelfs veel trouwe klanten ontrouw? De tekst wordt geflankeerd door columns, die door de auteur zelf zijn ingesproken.
Egbert Jan van Bel won in 2005 de Marketingliteratuurprijs met de bestseller Event Driven Marketing. Ook de opvolger Kloteklanten is een verkoopsucces. Van Bel legt uit hoe je tot een renderende relatie met je klant komt door honderden meningen en ervaringen te vertalen in een strategie tot klantbehoud.
Inhoudsopgave:
1. Inleiding
2. Bij piep.telecom voel ik me een kloteklant
3. Klanten. Voor je het weet, ben je ze kwijt
4. Heeft u een commerciële functie?
5. Hoe je klanten vasthoudt
6. Verkopen: ja, maar nooit tegen wil en dank
7. Klantentrends
8. Hobbymarketeers
9. Klanten, dat zijn u en ik!
«
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand