Boek
Op welke manier kun je een merk actief laten deelnemen binnen sociale media? Wat betekent het om een Alternate Reality Gaming te ontwikkelen? Wat zijn de mogelijkheden om widgets te gebruiken voor de televisie? Wat beweegt mensen om social tagging te gebruiken? Wat kan user generated content betekenen voor het digitale themakanaal 101TV van de publieke omroep? Hoe kunnen online communities bijdragen aan de beleving van een bluesfestival? Ziehier de staalkaart aan onderwerpen die de eerste lichting van afstudeeronderzoeken bij het CrossmediaLab heeft opgeleverd. Het CrossmediaLab is de werkplaats van het lectoraat Crossmedia Content, Faculteit Communicatie en Journalistiek van Hogeschool Utrecht, waar toegepast onderzoek wordt verricht naar crossmediale ontwikkelingen en toepassingen op de domeinen media, marketing, cultureel erfgoed en onderwijs. In de uitvoering van dit toegepaste onderzoek van het CrossmediaLab hebben inmiddels afstudeerders een natuurlijke plek gevonden. Onder begeleiding van de kenniskring en door participatie in projecten hebben deze afstudeerders bijgedragen aan de vliegende start van het lectoraat en in die zin is deze eerste lichting van `labrats een mooi visitekaartje voor de activiteiten die plaatsvinden in het CrossmediaLab. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.