Boek
De enige structurele en onomstreden bewezen succesfactor voor een onderneming is haar product. Het is essentieel datgene aan te bieden waar de klant echt behoefte aan heeft, wat voor uw strategie noodzakelijk is en wat uw supply chain efficiënt kan maken. De juiste mix levert een winnend productportfolio dat resulteert in een betere merkbeleving, klanttevredenheid, financieel resultaat en marktpositie van uw bedrijf.Portfoliomanagement is een complex vakgebied en vereist begrip van strategie,marketing, supply chain management en financiën. Dit praktijkboek geeftinzicht in hoe deze themas zich tot elkaar verhouden en biedt op elk van dedomeinen de vereiste inzichten. Uiteindelijk komt alle kennis samen in deafwegingen van portfoliomanagement en biedt het de handvatten om daadwerkelijkkeuzes te maken. Daarmee vindt u voor uw bedrijf het winnend portfolio met een passende supply chain en het optimale (financiële) resultaat.Het boek is niet alleen gebaseerd op laatste inzichten uit de literatuur, maarstaat ook vol recente praktijkvoorbeelden, concrete tips en actieplannen die inde praktijk hun waarde bewezen hebben.Klaas is senior consultant bij RWE Consulting. Martijn is marketingmanager bij de Rabobank en promoveerde op portfoliomanagement. Wouter is senior adviseur bij Berenschot. De auteurs schreven o.a. Het groot strategieboek, Managing Christmastrees en Geslaagd, 10 lessen in innovatie. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.