Boek
In een showroom zoekt doorgaans de klant contact met de verkoper. Hij of zij komt bij ons in de showroom op bezoek. Of deze bezoeker ook daadwerkelijk gaat kopen hangt voor een groot deel af van ons verkopers. Moeten we iedere klant die bij ons binnenkomt aanspreken? En hoe doen we dat dan? Wat doen we als de bezoeker laat blijken dat hij liever alleen wil rondkijken? Hoe brengen we de klant tot een onmiddelijke beslissing? De auteurs gaan in dit boek op deze en nog vele andere vragen in. Ook worden tips gegeven over hoe we bijvoorbeeld moeten omgaan met klanten die zonder iets te kopen weggaan. Bovendien komt aan bod hoe we de relatie kunnen onderhouden met klanten die wl hebben gekocht. Al deze aspecten samen maken dit boek tot een praktische handleiding die veel verkopers tot de verbeelding zal spreken. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.