Boek
Dit boek bevat een inleiding in service management. Service management is een benadering van management en organisatie die de maatschappelijke functie en verantwoordelijkheid van zowel de profit als nonprofit organisatie benadrukt en concreet vorm geeft. Service management gaat uit van en richt zich op de vraag en de behoeften van zowel externe als interne klanten. Ook het personeel wordt als klant gezien. Zo ontstaat een boeiende werkplek voor de medewerkers. In dit boek wordt dienstverlening gezien en achtereenvolgens uitgewerkt als concept als communicatie als management van kwaliteit en als een leerproces.Dit boek bevat een inleiding in service management. Service management is een benadering van management en organisatie die de maatschappelijke functie en verantwoordelijkheid van zowel de profit als nonprofit organisatie benadrukt en concreet vorm geeft. Service management gaat uit van en richt zich op de vraag en de behoeften van zowel externe als interne klanten. Ook het personeel wordt als klant gezien. Zo ontstaat een boeiende werkplek voor de medewerkers. In dit boek wordt dienstverlening gezien en achtereenvolgens uitgewerkt als concept als communicatie als management van kwaliteit en als een leerproces. Dit boek bevat een inleiding in service management. Service management is een benadering van management en organisatie die de maatschappelijke functie en verantwoordelijkheid van zowel de profit als nonprofit organisatie benadrukt en concreet vorm geeft. Service management gaat uit van en richt zich op de vraag en de behoeften van zowel externe als interne klanten. Ook het personeel wordt als klant gezien. Zo ontstaat een boeiende werkplek voor de medewerkers. In dit boek wordt dienstverlening gezien en achtereenvolgens uitgewerkt als concept als communicatie als management van kwaliteit en als een leerproces. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen berichten geplaatst op het prikbord van Service management.