Boek
Het 'Sales Zakboek' geeft een helder en toegankelijk overzicht van het salesvakgebied, waarin alle salesbegrippen, -instrumenten, -technieken en -strategieën behandeld worden. Voorzien van praktische tools en checklists die direct toepasbaar zijn in uw dagelijkse sales-activiteiten.
Dit boek hanteert een verrassend uitgangspunt: salesmanagement overstijgt in hiërarchie marketingmanagement, omdat sales beter afrekenbaar, stuurbaar en dus beter inzetbaar is als managementdiscipline.
Inhoud
Centraal in deze uitgave staat het nieuwe, strategische denken over klanten en accounts als strategische grootheden van de onderneming. Dit komt tot uiting in de vele accountmanagementmodellen die worden behandeld. Daarnaast is er een interdisciplinaire koppeling met andere vakgebieden zoals logistiek, inkoop, bedrijfseconomie, management, recht en human resource.
Bestemd voor salesdirecteuren, salesmanagers, accountmanagers en salesmedewerkers binnen- en buitendienst. Daarnaast is de uitgave uitstekend geschikt als naslagwerk voor marketingmanagers en -medewerkers. Ook studenten marketing en sales zullen in dit zakboek veel van hun gading vinden. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.