Boek
RELATIONELE VORMING IN DE BASISSCHOOL In het contact met hun speelkameraadjes leren kinderen wie zij zelf en wie de anderen zijn. Het leren omgaan met zichzelf en met elkaar gebeurt in een groeiproces dat door onderwijzers en kleuteronderwijzers wordt ondersteund en begeleid. Dit boek wil een hulp zijn om in de dagelijkse klaspraktijk kinderen te vormen tot relationeel vaardige individuen met een positief zelfbeeld. Het boek steunt op ervaringen uit de klaspraktijk maar schetst eveneens de ruimte theoretische achtergrond van de zin van relationele vorming op school.RELATIONELE VORMING IN DE BASISSCHOOL In het contact met hun speelkameraadjes leren kinderen wie zij zelf en wie de anderen zijn. Het leren omgaan met zichzelf en met elkaar gebeurt in een groeiproces dat door onderwijzers en kleuteronderwijzers wordt ondersteund en begeleid. Dit boek wil een hulp zijn om in de dagelijkse klaspraktijk kinderen te vormen tot relationeel vaardige individuen met een positief zelfbeeld. Het boek steunt op ervaringen uit de klaspraktijk maar schetst eveneens de ruimte theoretische achtergrond van de zin van relationele vorming op school. RELATIONELE VORMING IN DE BASISSCHOOL In het contact met hun speelkameraadjes leren kinderen wie zij zelf en wie de anderen zijn. Het leren omgaan met zichzelf en met elkaar gebeurt in een groeiproces dat door onderwijzers en kleuteronderwijzers wordt ondersteund en begeleid. Dit boek wil een hulp zijn om in de dagelijkse klaspraktijk kinderen te vormen tot relationeel vaardige individuen met een positief zelfbeeld. Het boek steunt op ervaringen uit de klaspraktijk maar schetst eveneens de ruimte theoretische achtergrond van de zin van relationele vorming op school. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.