Boek
Principes van marktonderzoek behandelt alle aspecten van marktonderzoek. De nadruk ligt op het conceptuele begrip de theorie wordt begrijpelijk gemaakt aan de hand van een praktijkgerichte presentatie. SPSS is hierin gentegreerd de student leert met dit programma omgaan zonder dat de uitleg te technisch wordt. Het boek kenmerkt zich door een duidelijke opbouw het marktonderzoeksproces wordt in elf stappen beschreven. Het boek is bovendien voorzien van veel voorbeelden schermafbeeldingen van SPSS vragen en toepassingen. Daarnaast is er ter verduidelijking van het onderzoeksproces een case die door het hele boek als voorbeeld wordt gebruikt. In het boek is speciale aandacht voor online marktonderzoek. Principes van marktonderzoek is speciaal geschreven voor eerste en tweedejaars hogeronderwijsstudenten van economische opleidingen die zich bezighouden met marktonderzoek en SPSS. Principes van marktonderzoek behandelt alle aspecten van marktonderzoek. De nadruk ligt op het conceptuele begrip de theorie wordt begrijpelijk gemaakt aan de hand van een praktijkgerichte presentatie. SPSS is hierin gentegreerd de student leert met dit programma omgaan zonder dat de uitleg te technisch wordt. Het boek kenmerkt zich door een duidelijke opbouw het marktonderzoeksproces wordt in elf stappen beschreven. Het boek is bovendien voorzien van veel voorbeelden schermafbeeldingen van SPSS vragen en toepassingen. Daarnaast is er ter verduidelijking van het onderzoeksproces een case die door het hele boek als voorbeeld wordt gebruikt. In het boek is speciale aandacht voor online marktonderzoek. Principes van marktonderzoek is speciaal geschreven voor eerste en tweedejaars hogeronderwijsstudenten van economische opleidingen die zich bezighouden met marktonderzoek en SPSS. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.