Boek
Het oplossen van maatschappelijke problemen vraagt vaak de benvloeding van grote troepen mensen Ideologisch georinteerde groeperingen zoals politieke partijen en pressiegroepen trachten de massa voor hun ideen te winnen De reclamewereld beoogt het koopgedrag van mensen te benvloeden. In al deze gevallen is sprake van publieksbenvloeding. Overtuigen en activeren was de eerste omvattende behandeling van dit nieuwe vakgebied. Dat aan een dergelijk boek behoefte bestond moge blijken uit het verschijnen van de derde druk. In deze derde herziene uitgave zijn de laatste inzichten op het terrein van publieksbenvloeding verwerkt. Daarbij kwam de nadruk te liggen op de benutting en aansturing van communicatienetwerken als vorm van benvloeding door communicatie. De succesvolle opzet van het boek bleef echter intact. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen berichten geplaatst op het prikbord van Overtuigen en activeren.