Boek
Aanleiding voor dit boek is de voortdurende discussie over de meest geschikte aanpak bij het bestrijden van onderwijsachterstand. Is dit niet mr een taak van het onderwijs dan van allerlei programmas? Wat vertelt de wetenschap ons over de effectiviteit van de verschillende programmas? Op basis waarvan vinden er wisselingen in het beleid plaats? Allemaal vragen waarmee professionals beleidsmedewerkers en andere genteresseerden te maken krijgen en waarop dit boek een antwoord probeert te geven.Aanleiding voor dit boek is de voortdurende discussie over de meest geschikte aanpak bij het bestrijden van onderwijsachterstand. Is dit niet mr een taak van het onderwijs dan van allerlei programmas? Wat vertelt de wetenschap ons over de effectiviteit van de verschillende programmas? Op basis waarvan vinden er wisselingen in het beleid plaats? Allemaal vragen waarmee professionals beleidsmedewerkers en andere genteresseerden te maken krijgen en waarop dit boek een antwoord probeert te geven. Aanleiding voor dit boek is de voortdurende discussie over de meest geschikte aanpak bij het bestrijden van onderwijsachterstand. Is dit niet mr een taak van het onderwijs dan van allerlei programmas? Wat vertelt de wetenschap ons over de effectiviteit van de verschillende programmas? Op basis waarvan vinden er wisselingen in het beleid plaats? Allemaal vragen waarmee professionals beleidsmedewerkers en andere genteresseerden te maken krijgen en waarop dit boek een antwoord probeert te geven. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.