Boek
Wat maakt een onderneming tot een succes? En wat maakt nieuwe ondernemers succesvol? Sommige ondernemingen lijken meer dan andere in staat om op een authentieke manier hun eigen toekomst te creeren. Deze industry shapers spelen het klaar om continu te veranderen zonder zichzelf daarbij te verliezen. Andy Mosmans ondernam voor dit boek een zoektocht naar de onderliggende drivers van ondernemingssucces. Hij interviewde ruim 40 bestuurders en commissarissen van s lands meest bewonderde ondernemingen in het boek ook wel legendaries genoemd. In Ondernemingssucces is zowel theoretisch als praktisch uitgebreid aandacht voor de onderwerpen identiteit innovatie en leiderschap. In deze nieuwe uitgebreide editie besteedt Andy Mosmans daarnaast op grond van enkele nieuwe interviews ook aandacht aan de drivers van succes van nieuwe ondernemingen en hun ondernemende scheppers. De cases zijn waar nodig aangepast aan de ontwikkelingen sinds 2005. Wessel Ganzevoort vernieuwde zijn voorwoord.Doelgroep Marketingdirecteuren managers en brandmanagers in grote bedrijven. Marketeers van hoger niveau NIMA BC die strategisch bezig zijn en zich in trends willen verdiepen. TvMlezers die verdere verdieping zoeken. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.