Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken zoals Nieuwe producten bedenken door G. van Wulfen

Imagineering
Imagineering
Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: beh... »
Free Publicity
Free Publicity
het genereren van redactionele aandacht. Communicatie memo's. Free publicity is een strategie om regelmatig in de media aanwezig te... »
No budget marketing
No budget marketing
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor n g vaker adverteren, w een mailing en n g mooiere brochures. In No Budget Marketing la... »
De 3 symptomen van een rotbaan
De 3 symptomen van een rotbaan
In De drie symptomen van een rotbaan neemt Patrick Lencioni plezier in het werk onder de loep. Wat voor de een een goede baan is, is voor een ander een slechte carrie stap. Een rotbaan daarentegen, is voor iedereen even erg. Volgens Lenc... »
Tribes
Tribes
Een tribe is een groep mensen die onderling verbonden zijn, verbonden zijn met een leider en verbonden zijn met een idee. Het zit in onze aard om op zoek te gaan naar een tribe om bij te horen - of deze groep nu een religieuze, etnische,... »
Manipuleren op je werk
Manipuleren op je werk
Gaan je collega's er met je ideeën vandoor? Geeft je baas je niet de aandacht die je verdient? Verzetten je medewerkers zich tegen je plannen? Leer dan nóg beter manipuleren!

Lees in dit nieuwe boek van Frank van Marwijk hoe j... »
Zapklare brokken
Zapklare brokken
De reclame is een leuke bedrijfstak. Je kunt er zoveel verdienen als een hersenchirurg, zonder echt iets geleerd te hebben. Wat je nodig hebt is enig talent, gezond verstand en een boek met inzicht in hoe reclame werkt. En dat is - ook t... »
Starbucks
Starbucks
Van Koffiezaak tot wereldsucces

Met meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen is Starbucks wereldwijd een begrip. Maar hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon... »
Het mediaboek
Het mediaboek
Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de huiskamer, waarvan een stuk of tien Nederlands... »
Elementaire communicatie
Elementaire communicatie
In Elementaire communicatie wordt aandacht besteed aan de actuele stand van zaken en relevante ontwikkelingen op het vakgebied communicatie. Vier modules leiden de student van communicatie in theoretisch perspectief, via organisatiebelei... »