Boek
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoemerken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketinglaat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zichprofessioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merkensterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiend om te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.De marketeer die niet leert, zorgt niet goed voor `zijn merk en de klanten van het merk. We moeten blijven leren over die intrigerende consument. Hoe grillig, onvoorspelbaar en adaptief die ook is! Daarom is het fascinerend om juist te leren hoe ons brein werkt. Het merk laden verdient constante aandacht, voeding en zorg. Dit boek verschaft ons inzichten in de manier waarop merken laden beter kan. Een must read voor hen die het versterken van de betekenis, de kracht en de waarde(n) van het merk echt tot hun verantwoordelijkheid maken. En niet alleen vanuit economische motieven, maar ook vanuit de opvatting dat een sterk merk wordt gemaakt en onderhouden door `rentmeesters die hun werkelijke uitbetaling in de toekomst behoren te krijgen. Jacques Kuyf, CEO - FD MediagroepNeuromarketing is een game changer. Niet de zoveelste buzz en moneymaker voorzelf uitgeroepen marketinggoeroes. In dit boek wordt haarfi jn en met interessante voorbeelden uitgelegd waarom dat zo is en waarom neuromarketing onze modellen over hoe klanten denken en beslissen letterlijk op hun kop zet. Eric, Karel en Adriaan: schitterend werk met dit volledige en toegankelijke boek!Marc Van de Perre, managing partner Interface Marketing en auteur van Ken uw Klant: klantwaardemanagement als motor voor uw marketingMet het toepassen van neurosciencetechnieken krijgen marketing en marktonderzoek onmiskenbaar een nieuwe dimensie die communicatie en productontwikkeling effectiever en doeltreffender kan helpen inzetten. Karel Smit, Adriaan Polderman en Eric van Arendonk zetten met dit boek de ontwikkelingen op een rijtje en geven treffend aan dat de combinatie van de nieuwste neurotechnieken met bewezen onderzoeksmethoden verrassende nieuwe inzichten oplevert die het vak van de marketeer op een hoger plan tillen. Een must read voor wie bij wil blijven in een zich snel ontwikkelende wereld!Drs. Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur onderzoeksbureauMotivaction en voorzitter MOA «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.