Boek
Met een Gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat snel en eenvoudig een Gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Mind the Gap is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie.Lezers over Mind the Gap'Afstuderen op een imago-onderzoek kan niet zonder dit boek!' lezersrecensie op bol.com, 26/1/2009'Dit is hét boek als je bezig bent met identiteit, imago en reputatie. Het vertelt duidelijk de ins en outs en de gap-methode is verrassend compleet! Zonder dit boek was mijn afstuderen een stuk gecompliceerder geweest!' lezersrecensie op bol.com, 10/9/2006 'Eindelijk weer eens een boek met duidelijke taal waarin een korte maar krachtige beschrijving gegeven wordt van imago- en identiteitonderzoek. Voor iedere geïnteresseerde een must om te lezen!' lezersrecensie op bol.com, 5/3/2009 'Als je snel inspiratie wilt opdoen en snel kennis wilt vergaren omtrent identiteit en imago, dan is dit boekje een echte aanrader.' lezersrecensie op managementboek.nl, 21/2/2007Vakbladen over Mind the Gap'Van der Grinten is erin geslaagd om de lezer op een heel heldere manier en met aansprekende voorbeelden op weg te helpen.' Communicatie, 11/2004 'In dit zeer praktisch ingestelde boek wordt stap voor stap uitgelegd hoe het verschil tussen identiteit en imago in kaart gebracht kan worden met behulp van de Gap-analyse.' MarketingTribune, 11/2004 «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.