Boek
Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciële verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat?Jij en ik gedragen ons als consumenten vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones. Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen?In Media Morgen neemt Jo Caudron je mee naar de toekomst van de media. Ondankshun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeershun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwdeconsument. Ontdek de weg naar die grote uitdagingen!Jo Caudron is als ondernemer gepassioneerd door technologieen media. Hij is een veelgevraagd spreker op het vlak van digitaleen sociale media en adviseert grote bedrijven in binnen- en buitenland.Zijn gedreven vertelstijl inspireert iedereen bij wie de medianauw aan het hart liggen. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.