Boek
Consumenten worden dagelijks overstelpt met allerlei vormen van communicatie. Al die communicatieuitingen strijden om aandacht maar slechts een klein gedeelte beraakt de consument ook echt. Om de kans op beraken zo groot mogelijk te maken is een gedegen aanpak nodig. Met dit boek al jaren het standaardwerk voor het vakgebied willen de auteurs daaraan een bijdrage leveren. Stapsgewijs beschrijven ze met veel praktische voorbeelden hoe een gedegen marketingcommunicatieplan kan worden gemaakt. Daarbij komen alle marketingcommunicatieinstrumenten aan de orde. Omdat het communicatievak snel verandert is deze vijfde druk op tal van punten geactualiseerd. Nieuw is de internetside www.marketingcommunicatiestrategie.wolters.nl met aanvullend materiaal uit de beroepspraktijk voor studenten en docenten. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.