Boek
Marketingcommunicatie op businesstobusiness en consumentenmarkten biedt een onmisbaar inzicht in de businesstobusinessmarkt. Velen zijn zich niet bewust van het feit dat de grootste economische activiteit en dus ook de grootste kans op werkgelegenheid in de businesssector ligt. De hele consumentenmarkt stoelt namelijk ook op deze achterliggende businesstobusinessmarkt. Tijd dus voor een overzicht van de belangrijkste verschilpunten tussen beide markten maar ook aandacht voor overeenkomsten en raakpunten. De klassieke marketingmix wordt kort besproken met bijzondere aandacht voor wat typisch businesstobusiness is. Omdat kennis van de markt de belangrijkste troef is voor het opstellen van een geslaagd marketingplan wordt ook het marktonderzoek op de industrile markt besproken. De ruimste aandacht gaat naar de marketingcommunicatieinstrumenten op deze markt. Ter vergelijking wordt een aantal marketingcommunicatieinstrumenten op de consumentenmarkt besproken. Uiteraard wo «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.