Boek
Marketing is vandaag onmisbaar voor iedere organisatie. Handboek Marketing Klant en Marktgericht Ondernemen biedt op een zeer praktijkgerichte manier toegang tot het boeiende vakgebied Marketing. Dit handboek reikt een concreet stappenplan aan waarmee managers bedrijfsleiders en medewerkers van een bedrijf of organisatie meteen aan de slag kunnen. Om de verschillende marketingstappen concreet uit te werken is er ook nood aan een duidelijk geformuleerde bedrijfsvisie een missie doelstellingen en strategie. Allemaal onderwerpen die uitgebreid in dit boek aan bod komen. Dit handboek is vooral bestemd voor bachelor en bachelor na bachelor opleidingen voor nietbedrijfseconomen die een grondige inleiding in de marketing wensen. Voor de practicus is deze uitgave een handige leidraad bij zijn dagelijkse werkzaamheden. Eduard Boschloos is docent aan de HogeschoolUniversiteit Brussel en programmaleider en docent bij Instima. Madeleine Janssens is kwalitatief onderzoeker met een ruime internationale ervaring in meer dan 55 landen en in een veelheid van productcategorieeumln. Sinds kort leidt ze het marktonderzoeksbureau Why5Research. Zij is gastdocent bij Stichting MarketingInstima en geregeld spreker op andere fora. Johan Vanhaverbeke is interim manager en heeft tal van strategische en operationele marketingopdrachten uitgevoerd bij nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de Hogeschool Universiteit Brussel en is wetenschappelijk adviseur van Stichting MarketingInstima. nbsp «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.