Boek
Managementverhalen voor communicatie Managementverhalen voor communicatie is het vervolg op het zeer succesvolle managementmodellen voor communicatie. Het modellenboek biedt handvatten om de dagelijkse weerbarstige werkelijkheid te ordenen te structureren en succesvol aan de slag te gaan. Managementverhalen voor communicatie gaat in op de verhalen van de praktijk. Hoe combineren managers bestuurders directeuren en communicatieadviseurs hun persoonlijke en professionele leven? Hoe gaan zij om met de dilemmas van alledag? En tot welke oplossingen komen zij. Dit boek bestaat uit veertien verhalen waarin de hoofdpersoon u meeneemt in zijn wereld de directeur van een vervoerbedrijf die alle actiegroepen tegen zich lijkt te krijgen de wethouder die zijn stad wil positioneren de burgemeester die van de ene crisis in de andere rolt de verzekeringsmaatschappij die een nieuwe marketingstrategie wil doorvoeren en zo verder. De verwikkelingen en complicaties nemen toe en op de climax van het verhaal eindigt het. U blijft achter met de vraag wat de hoofdpersoon in dit geval kan doen. Daar is natuurlijk geen universeel antwoord op te geven. Daarom krijgen steeds vijf experts van burgemeesters tot directeuren uit verschillende disciplines het woord. Zij geven hun visie en hun persoonlijke of professionele advies. Daarmee biedt dit boek u een schat aan ervaringen toegepast op concrete situaties. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.