Boek
In Klanten winnen geven Sicco Santema en Jeroen van de Rijt concrete handvatten aan accountmanagers marketeers en commerciele directeuren om accountplanning naar een volgend niveau te tillen. Het boek helpt om nieuwe producten of diensten in de markt te zetten en om bestaande relaties verder uit te bouwen. Om de business van de klant beter te begrijpen wordt in dit boek stilgestaan bij de klant zijn markt en zijn inkoopgedrag. Het gaat hierbij vooral om modellen en handige theorien die helpen om de business van de klant duidelijk in beeld te krijgen. Het doel hiervan is om met de klant te leren meedenken maar ook om in te kunnen spelen op echte behoeften die de klant heeft of denkt te hebben. Het boek is dan ook een middel om het denken binnen het commerciele team te enthousiasmeren en aan te wakkeren.Prof. mr. dr. ir. Sicco C. Santema is hoogleraar Marketing en Ketenmanagement aan de Technische Universiteit Delft en oprichter van organisatieadviesbureau Scenter. Jeroen van de Rijt is senior consultant bij Scenter. Santema en Van de Rijt hebben vele publicaties op hun naam waaronder de boeken Marketingplanning de kunst van het kiezen en Het definitieve marketingplan.Als je n een jaarabonnement neemt op Tijdschrift voor Marketing ontvang je het boek Klanten winnen als welkomstgeschenk .In Klanten winnen geven Sicco Santema en Jeroen van de Rijt concrete handvatten aan accountmanagers marketeers en commercile directeuren om accountplanning naar een volgend niveau te tillen. Het boek helpt om nieuwe producten of diensten in de markt te zetten en om bestaande relaties verder uit te bouwen. Om de business van de klant beter te begrijpen wordt in dit boek stilgestaan bij de klant zijn markt en zijn inkoopbedrag. Het gaat hierbij vooral om modellen en handige theorien die helpen om de business van de klant duidelijk in beeld te krijgen. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.