Boek
HET KARAKTER VAN DE KLANT Als verkoper zijn we een communicatiedeskundige die als een psycholoog met mensen omgaat. We beschikken daarbij niet over een test of serie gesprekken die we de klanten kunnen laten doen. Toch zoeken we een weg naar het verstand en het hart van onze gesprekspartner om tot succes te komen. Daarom hebben we behoefte aan een klantentypologie die de klanten in rubrieken verdeelt. Jan Wage onderscheidt vier hoofdtypen. Ook brengt hij het alter ego van moeilijke klanten onder de aandacht.HET KARAKTER VAN DE KLANT Als verkoper zijn we een communicatiedeskundige die als een psycholoog met mensen omgaat. We beschikken daarbij niet over een test of serie gesprekken die we de klanten kunnen laten doen. Toch zoeken we een weg naar het verstand en het hart van onze gesprekspartner om tot succes te komen. Daarom hebben we behoefte aan een klantentypologie die de klanten in rubrieken verdeelt. Jan Wage onderscheidt vier hoofdtypen. Ook brengt hij het alter ego van moeilijke klanten onder de aandacht. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen berichten geplaatst op het prikbord van Het karakter van de klant.